Help Desk (Suport Departament T.I.)

Publicada: martes, 9 de agosto de 2022

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 3 de noviembre de 2022 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 3 de noviembre de 2022

Codi


328-2022G

Descripció


Empresa ubicada a Tortosa, precissa incorporar professional per a proporcionar suport tècic als usuaris per a les aplicacions de PC, servidor, hardware i software.

Vacants


1

PRINCIPALS TASQUES A REALITZAR:

  • Carregar i verificar software
  • Recolzar qualsevol recurs en els projectes assignats.
  • Soluciona problemes I resoldre els problemes dels usuaris finals i assegurar el correcte funcionament d’ordinadors personals.
  • Instal·lar i configurar PC/ perifèrics.
  • Seguir les polítiques corporatives, regionals i locals d’ISS&Site.
  • Resoldre la gestió d’incidències ‘in situ’.
  • Omplir la base de dades de coneixement i base de dades de gestió de la configuració quan correspongui.
  • Coneixement de la Biblioteca de la Infraestructura de Tecnologies de la Informació.
  • Incidir en la gestió de cues i el compliment de l’Acord de nivell de servei/ Rendiment clau.
  • Simular o recrear problemes de l’usuari per resoldre dificultats operatives.
  • Mantenir l’inventari de parts de computadores i totes les reparacions/ serveis realitzats.
  • Blindar la capacitació i assistència tècnica als usuaris.
  • Normes i reglaments de seguretat i salut associats a aquest llocs segons indicacions del supervisor.
  • Participar en l’intercanvi d’idees i informació dins del departament.
  • Fer preguntes, fomentar l’aportació dels membres de l’equip.
  • Proporcionar actualitzacions regulars als gerents apropiats.
  • Identificar formes creatives de reduir costos mitjançant la simplificació de processos i sistemes (modificant les responsabilitats o consolidació de tasques, eliminant processos sense valor afegit).
  • Impulsar la millora continua a través de l’anàlisi d’informes de tendències i gestió de mètriques.
  • Assegurar que els procediments i instruccions de treball siguin eficients i no redundants.
  • Oferir noves idees i suggerències de millora. Identificar i implementar noves pràctiques i processos.
  • Demostrar un compromís amb el servei al client, anticipar, complir i superar les expectatives resolvent problemes de forma ràpida i eficaç; fer dels problemes dels clients una prioritat.
  • Consultar amb el gerent d’informes sobre situacions complexes i inusuals.
  • Establir nous sistemes de mesura on sigui possible.
  • Intercanviar coneixements i informació amb altres instal·lacions de l’empresa per garantir que les millores pràctiques es comparteixin en tota la organització.
  • Garantir al 100% el compliment de totes les polítiques i procediments de l’empresa (es a dir, salut, seguretat i qualitat).
  • Mantenir la discreció i la confidencialitat en totes les àrees relacionades amb les dades i la informació de propietat, ja sigui interna o específica del client.
  • Interpretar una varietat d’instruccions proporcionades en forma escrita, oral, diagrama o programa.
  • Mantenir discreció i confidencialitat en totes les àrees relacionades amb els sistemes informàtics.
  • Comprendre i adoptar la direcció estratègica del negoci i de TI.
  • Adherir-se a totes les normes i reglaments de seguretat i salut associats a aquest lloc de treball segons indiqui el supervisor.
  • Complir i seguir tots els procediments dins de la política de seguretat de l’empresa.

 REQUERIMENTS:

  •  Formació CFGM/CFGS Informàtica (o similar)
  • Feina estable (incorporació directa per empresa).
  • Nivell estudis: FP Informàtica/ Telecomunicacions
  • Bon nivell d’Anglès (mínim B2)
  • Experiència en feines similars mínima d’1 any.  
  • Residència: Monstià/ Baix Ebre.

 

S’OFEREIX:

 

  • Jornada: 40h setmanals.  
  • Horari: De dilluns a divendres.
  • Incorporació: Immediata.
  • Contracte de treball: Directe per empresa.
  • Posició estable.

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau mitjà o FP I

Titulació Requerida


TÈCNIC SUPERIOR sistemes de telecomunicació i informàtics

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


Idioma Nivell Lectura Nivell Escriptura Nivell Parlat
Inglés Medio Medio Medio

Ocupacions


Tècnics en Operacions de Sistemes Informàtics

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Indefinit

Tipus de Jornada


Completa

Salari


Segons conveni

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.